LOGO I KULTOWE PRODUKTY MARKI KARTELL W KOLEKCJI KAPSUŁOWEJ ODZIEŻY MĘSKIEJ ZARA.
Do sprzedaży online i w sklepach Zara w 50 krajach. Kartell po raz kolejny pojawia się w branży modowej, tym razem z międzynarodowym gigantem Zara, który prezentuje kolekcję kapsułową odzieży męskiej z logo Kartell i ikonami designu. T-shirty, bluzy, czapki, kurtki jogger i spodnie będą nosić logo Kartell wraz z motywami Masters, Componibili, Fly i Louis Ghost. Zarys produktu i jego opis z opakowania będą stanowić grafikę. Nazwa Kartell będzie służyć zarówno jako logo marki, jak i charakterystyczny motyw, który sprawi, że ubrania z kolekcji będą natychmiast rozpoznawalne. Logo zapewnia stylowy i gustowny sposób wyróżnienia tej modnej i eleganckiej kolekcji kapsułowej, dzięki zastosowaniu czerni i bieli w połączeniu z odcieniami szarości i beżu. Kolekcja będzie wyświetlana i prezentowana wraz z Componibili Recycled, jednym z najbardziej symbolicznych wkładów Kartell w świat designu, w czerni i bieli dla zachowania ciągłości i podkreślenia kolorów kolekcji odzieży. "Jesteśmy zachwyceni tą nową współpracą, która celebruje design Kartell i przedmioty, które są ikonami naszej marki i naszej historii" - mówi Lorenza Luti, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży detalicznej Kartell. "Zespół kreatywny Zara wybrał nas i naszą markę do reprezentowania świata designu przed skontaktowaniem się z nami w sprawie tego projektu. Od tego czasu pracowaliśmy ramię w ramię, aby opracować kolekcję i wspólnie wybraliśmy kultowe obiekty, które mają pojawić się jako motywy graficzne na ubraniach Zara. Projekt ten doskonale wpisuje się w nasz styl i politykę co-brandingu, która w coraz większym stopniu ma na celu promowanie naszego kreatywnego stylu i demokratycznego charakteru naszej marki". Kolekcja będzie dostępna online i w sklepach Zara w 50 krajach do końca 2022 roku.